محمد علي زارع رئيس هيئت كونگ فو شهرستان يزد شد .

 یزدفردا "طي حكمي از سوي محمد اميرخاني ، رئيس اداره تربيت بدني شهرستان يزد ، سرهنگ محمد علي زارع ، دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر استان ، به عنوان رئيس جديد هيئت كونگ فو شهرستان معرفي شد .

به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد:محمد اميرخاني 30 فروردین ماه 89 در جمع پيشكسوتان و فعالان اين رشته  در محل اداره تربيت بدني شهرستان يزد پس از اعطاي حكم به محمد علي زارع گفت : اين انتصاب به دليل احراز شايستگي ، توانمندي ، سوابق ارزشمند و حساسيتي كه جنابعالي در امر ورزش داريد صورت گرفته است كه انشاا... بتوانيم با همكاري و دست در دست هم قراردادن ، كار بزرگي را براي رشته پرتحرك كونگ فو انجام دهيم .

زارع در اين جلسه پس از ابراز خرسندي از اينكه بتواند كاري را براي جامعه ورزش استان انجام دهد گفت : متأسفانه هم اكنون در پشت پرده دستهايي وجود دارند كه جوانان ما را به بيراهه مي كشند و با انواع موادهاي مخدر و قرص هاي روانگردان آنها را به خاك سياه مي نشانند ، ما بايد با احساس مسئوليت و همكاري با يكديگر جوانان را به طرف رشته هاي ورزشي علي الخصوص اين رشته پرتحرك و جذاب سوق دهيم .

رئيس جديد هيئت كونگ فو شهرستان يزد خاطرنشان كرد در نظر داریم با همدلي و وقت گذاشتن مناسب براي ساماندهي اين رشته در سطح شهرستان گام بلندي را برداریم .

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا